Alla inlägg den 6 november 2014

Av jagblirvi - 6 november 2014 21:17


Sen jag skrev sist har jag kommit fram till att försöka få spolningen gjord i mitten på december och sen åka till Danmark en månad senare. Jag kan inte chansa och försöka få till en insemination vid jul.

När jag hade kommit fram till det var det en annan sak som plötsligt slog mig. Jag tog ju prover i januari inför inseminationerna. De gäller bara i ett år och den tiden börjar gå ut. Efter en del ringande och väntande på att bli uppringd pratade jag idag med vårdcentralen. På måndag ska jag ju ta blodprover för att kolla hormonnivåerna och jag kommer då att kunna ta prov på det andra också. Alltså klarar jag mig ett år till och önskar samtidigt av hela mitt hjärta att det inte behövs så lång tid...

Sen försökte jag få tag på kliniken där jag ska göra spolningen. Det gick inte så bra. De har telefontid en timma om dagen och jag lyckades inte ens hamna i telefonkö. Jag blev bara ombedd att ringa igen av en automatisk röst. Jag får försöka imorgon igen, men det är inte helt lätt att sitta och ringa, ringa, ringa och samtidigt försöka sköta jobbet. Men jag måste ju få tag på dem!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards