Alla inlägg den 28 november 2014

Av jagblirvi - 28 november 2014 19:50


Idag hämtade jag ut min burk med Levaxin. Nu ska jag äta dem till den 29 december då jag ska ta nytt prov. Eller ja, jag ska ju fortsätta med dem sen också, men då ska vi se om sköldkörtelhormonnivån har sjunkit. Det är hur töntigt som helst, men det känns nästan spännande att ha ha börjat med dem. :) Det är väl för att jag gör nåt för att förbättra chanserna antar jag. & Pergotime längtar jag faktiskt efter att få börja med. Jag kanske sätter för stort hopp till tabletterna, men må så vara. Jag behöver nåt att hoppas och tro på!!


Imorgon hade jag tänkt att ta tag i mitt hem som har förfallit och behöver en riktig adventsstädning, men så fick jag ett sms från min svägerska som undrade om jag kan passa de tre små barnen imorgon och det ville jag så klart. :) Så vi får väl se i vilket skick mitt hem är i imorgon kväll... ;)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards