Alla inlägg den 22 november 2014

Av jagblirvi - 22 november 2014 12:30


Nej, det kom inga provsvar den här veckan så det blir till att ringa och efterlysa dem. Känns som att jag har varit med om det förut...


  


Idag sov jag till kvart i nio!! Så himla skönt! Det känns som att jag aldrig får sova ut på helgerna så det var väldigt välkommet. Jag har ofta en eller flera stressdrömmar per natt, men inatt tror jag inte att jag hade nån. Det tillsammans med att det var förhållandevis tyst på våningen ovanför bidrog säkert till god sömn. 


    


Igår träffade jag mina brorsbarn och det går inte att förklara i ord hur bra jag mår av dem. De ger så ofantligt mycket i kramar, ord och kärlek. De två största (3 och drygt 4,5 år) är väldigt pratglada och duktiga på att uttrycka sig och det blir ofta både väldigt charmigt och roligt. Det blir många skratt och skratt mår man ju bra av! För några veckor sen fick min bror + sambo några hemmagjorda tryfflar av mig i en liten burk. Barnen fick titta på dem, men jag berättade för dem att de nog inte tyckte om dem för det var "vuxen-smak" på dem = mörk choklad. De köpte det (trodde jag) och burken åkte in i kylen. Igår tog jag med nya tryfflar när delar av stora familjen hade fredagsmys ihop. Jag visade barnen dem först. 3-åringen berättade då för mig att hon hade ätit upp de som låg i burken hemma. Allt är inte alltid jättesant som hon berättar så jag tänkte inte så mycket mer på det då... En stund senare berättar min bror att när han och barnens mamma skulle smaka på tryfflarna härom dagen så var burken tom! Det var lilla 3-åringen som hade stoppat i sig 5-6 tryfflar med ganska mastig chokladsmak. I smyg. Lilla bustrollet. 


  

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards