Alla inlägg den 11 november 2014

Av jagblirvi - 11 november 2014 16:56


Jag har ett par jättetrevliga och gulliga grannar våningen ovanpå mig. När de skulle ha fest i helgen så kom de och sa till innan och de stojade inte hela natten. Men. Problemet är deras ena barns röststyrka. Han vaknar på nätter och tidiga morgnar och gallskriker helt hysteriskt. Det är ingen vanlig precis-vaknat-och-gråter-lite-halvhögt-gråt. Det är inte extremt lyhört här och jag är kanske inte svårväckt, men sover inte jättelätt heller. Men har jag väl vaknat har jag ofta svårt att somna om. Idag har jag varit vaken sen halv fyra. Det är ju ingens fel och jag är absolut inte arg på dem eller barnet, snarare på mig själv som inte kan somna om sen. Sömnmässigt känner jag mig som en småbarnsförälder, dock utan barn... Jag hade gärna velat ha ett barn som hörde ihop med den här tröttheten. ;) Inatt ska jag testa öronproppar och hoppas att jag hör alarmet till morgonen... :)


För övrigt så har det varit en väldigt stressig dag på jobbet och det som var bra med det var att jag inte hann känna efter hur trött jag egentligen borde vara. Alltid nåt!


Nu känner jag mig i alla fall rätt färdig så nu ska jag bättra på färgen i håret och sen ska jag lägga mig i badet och slappna av. Stress är inte så bra nu när äggledarspolningen hänger på att min kropp följer schemat. Andas ut.... andas in.... 


  




Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards