Alla inlägg den 15 november 2014

Av jagblirvi - 15 november 2014 12:42


De senaste dagarna har jag varit väldigt låg p.g.a den där jädra nack- och huvudvärken. Det är fjärde dagen idag, men mycket bättre. Imorgon tror jag att den kommer att vara borta helt. Men eftersom jag har tagit tabletter som faktiskt har verkat så sitter jag nu och surfar med massa inspiration. :) Nej, det har inte med barn att göra. Ni som känner mig i verkligheten vet att jag älskar att baka, främst godis. Så jag håller på och kollar upp nya recept att inspireras av, söta presentaskar m.m Jag har massa planer! :) Jag har haft fullt upp hela morgonen så jag har ganska precis tagit mig ur duschen. Med tanke på hur stressig veckan har varit så är jag värd och behöver en synnerligen slapp dag. Hemmet ser ut som f-n, men jag struntar i det idag. Det är ingen mer än jag som ser det i alla fall. :)


Bakningen är terapi för mig. Då släpper jag tankarna på allt jobbigt och dessutom är det väldigt roligt när skapandet blir nåt som både är fint att titta på och smakar gott. Mina största fans har jag på jobbet. De brukar få provsmaka mina nya idéer och är alltid lika glada för det. :)


För övrigt så följer kroppen schemat, men det är verkligen på håret. Minsta lilla försening mot min beräkning i nästa cykel så faller allt. I och med att spolningen kommer att göras på dag 7 enligt mina beräkningar så finns det ingen marginal. Hoppas, hoppas, hoppas att det kommer att funka.



Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards