Alla inlägg under oktober 2015

Av jagblirvi - 7 oktober 2015 20:40


Igår kväll började jag känna mig dålig igen och i natt vaknade jag med feber. Idag på jobbet har jag gått på tabletter. Det här är tredje gången jag är sjuk på en månad. Immunförsvaret är inte på topp...

Jag kan verkligen inte vara borta från jobbet nu. Dels för att det redan är folk sjuka och vi har inte ens folk till alla arbetsuppgifter och dels för att jag gör min sista dag på fredag och jag vill vara på plats då. Å andra sidan vill jag verkligen inte vara sjuk på måndag när jag börjar mitt nya jobb! Men det blir till att gå på tabletter och vila i helgen. Jag passar mina föräldrars hund några dagar nu och bor i deras hus. Med andra ord borde jag få sova ifred i helgen och det ser jag fram emot.

Host host...

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards