Alla inlägg den 23 februari 2015

Av jagblirvi - 23 februari 2015 20:39


Jag fick ytterligare två små blodskvättar igår, en inatt och en idag. Jag vet att de i sig inte måste betyda att det är kört. Men som det är just nu så är förloppet samma som förra gången och då gick det ju som det gick... :( Så jag är tveksam. Jag har inte tappat hoppet helt, men jag är tveksam. Just nu är jag så trött så det känns som att jag inte kommer att orka bli ledsen om det misslyckas. Vilket jag så klart kommer att bli. Men skulle det hänt idag vet jag inte om jag hade haft energi nog att gråta.

Det har gått ok att jobba. Men jag har ingen energi. Vi har fruktansvärt mycket att göra och har knappt näsan över vattenytan. Det har varit så länge och vi ser ingen ände på det. Vi är många som tycker att det är kämpigt. När det är så blir det lätt gnäll och negativ stämning. Det har jag skrivit om förut. Det finns energitjuvar och det känns som att de drar och vrider ur varenda droppe energi jag har. Jag försöker stänga ute dem och lyckas till viss del ibland. Men det är svårt. Som tur är har jag några verkligt fina arbetskamrater också. :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards