Alla inlägg den 13 februari 2015

Av jagblirvi - 13 februari 2015 20:04

Inseminationen gick bra. Barnmorskan valde som vanligt en donator åt mig och det var mycket aktivitet enligt henne. Bra. :) Jag hade sen tre timmar att spendera så det blev en promenad och sen slappande i bilen. Jag åkte väldigt tidigt till färjan och var på plats i god tid. Nu sitter jag och väntar på att vi ska lämna kajen. Jag vill hem till min säng!!! 


Mitt ambition denna gången är att försöka vara positiv, men att försöka hålla hoppet nere om jag känner nåt. Vi får väl se hur det går med det... De här första dagarna är ju rätt ok. Det är om en vecka som oron börjar komma tillsammans med nedräkningen.


Pergotime är för övrigt slut i Danmark också. Jag är inte förvånad.


Nu åker vi. Full fart mot sängen!



Av jagblirvi - 13 februari 2015 09:01


Min vana trogen vaknade jag alldeles för tidigt, närmare bestämt vid tretiden. Stress i kroppen som så klart beror på resan men även på jobbet. Jag somnade inte om så nu är jag ofantligt trött. Men jag får försöka blunda lite när jag har varit på kliniken.

Resan till Göteborg gick bra. Väldigt mycket trafik, men jag åkte i god tid så jag var på plats långt innan jag behövde. Så nu sitter jag på Stena Danica, vilket är en stor färja som jag tycker om. Hem är det tyvärr Jutlantica. Det är mycket folk men tack vare att jag var här så tidigt har jag hittat mig en sittplats och det utan problem.

Förutom en känsloattack när jag skulle åka och tröttheten så känns det bra. Jag är någorlunda lugn. :)

Jag uppdaterar säkert lite senare.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards