Alla inlägg den 17 januari 2015

Av jagblirvi - 17 januari 2015 19:56

På ditresan blev jag förvarnad om att det skulle bli väldigt fullt på hemresan. Massa danskar som skulle åka skidor tydligen. Jag tänkte att de kommer med bil så jag var på plats i väääldigt god tid! Men de kom ju i sju bussar och det är tonåringar! Tänk er den ljudvolymen som är här nu.... Jag lär ju hålla mig vaken i alla fall... ;) Jag hade tur som fick en sittplats för det är det inte alla som får kan jag säga.

På hitresan satt jag precis vid en tv så jag fick sett ett avsnitt av min favvoserie Downton Abbey. Inte fel!! :) Väl i land var väglaget bedrövligt första biten men sen blev det bättre.

Inseminationen gick bra och nu är det bara att hålla tummarna för att det faktiskt tog sig den här gången.

Skriver mer imorgon!

Av jagblirvi - 17 januari 2015 07:58


Dagen började strax innan kl 4 när jag vaknade en halvtimme för tidigt. Jag hade svårt att sova igår kväll så det har inte blivit så många timmars sömn. Jag försökte med djupandning och att inte tänka på den här dagen. Det gick så där. ;) 5.45 åkte jag hemifrån och var vid färjan 40 minuter innan incheckning. Det gäller att vara ute i god tid... Jag har precis kommit på färjan och hittat en sittplats som jag håller hårt i. Både dit och hemvägen är det Stena Jutlantica. Jag gillar inte den. Den är liten med lite sittplatser vilket märks när det är mycket folk... Men jag har en och det är allt jag bryr mig om! :)

Nu är det frukostdags. :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards