Alla inlägg den 2 mars 2014

Av jagblirvi - 2 mars 2014 20:14


Jag kunde inte låta bli att testa idag. Jag sa till mig själv innan att jag inte skulle bli besviken om det var negativt eftersom det är väldigt tidigt. Jag ska ha mens på fredag eller lördag. För en del funkar det att testa så här tidigt, men för många gör det inte det. Det var så klart negativt. Blev jag besviken? Japp. Men tårarna kom inte förrän jag några timmar senare träffade några andra som är gravida. Jag antar att det var då som det gick upp för mig att det kanske inte lyckades den här gången.


Mitt förnuft vet att även om det HAR lyckats så är det tidigt att testa. Men min oroliga sida som bär på alla förväntningar, är ledsen. Det var dumt att testa idag. Men jag har känt saker i kroppen ända sen inseminationen. Jag brukar inte känna så, så antingen har det lyckats eller så är det normalt att känna så efer en insemination. Eller så är jag bara väldigt skengravid. :S Vi får se. Jag ska inte testa mer nu. Kommer inte mensen så testar jag, annars inte.


Trots att det var jobbigt idag så känner jag mig ganska lugn nu. Lite känslosam och lite orolig, men ändå ganska lugn.



Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards