Alla inlägg den 13 januari 2014

Av jagblirvi - 13 januari 2014 18:17


Imorse fick jag svar från kliniken. :) Jag fick ett mycket positivt intryck av dem. De har ingen väntetid, men de svarade inte på hur deras öppettider är. Men av informationsmaterialet som de skickade med, så tolkar jag det som att de har öppet jämt.

Förutom informationsmaterialet så bifogade de även formuläret som jag ska fylla i innan journalsamtalet. Jag kollade bara igenom det snabbt, men danska är inte helt lätt. ;)

Annars har det varit en jobbig dag. Jag har varit på begravning så jag känner mig rätt urlakad på energi nu. Det har även varit en jobbig dag på andra sätt så just nu vill jag ärligt talat bara stänga in mig, stänga av känslorna och vakna upp när det inte gör ont längre.

Nya tag imorgon förhoppningsvis!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards