Alla inlägg den 13 januari 2017

Av jagblirvi - 13 januari 2017 20:45



Hmm... jag hade väntat och väntat och väntat på den här andra dejten och hade nog rätt höga förväntningar. Det var inget fel på dejten så, vi tog en lång promenad och pratade. Jättemysigt, skönt och trevligt.😊 Men han skulle iväg imorgon och ville komma hem i tid, så det blev bara en promenad. & det blev bara kramar, ingen puss. Jag vill ju ha en puss!! Men jag tog ju inte heller något initiativ till det... Det är en sak att flirta i sms som vi gör och en helt annan sak att ta initiativ till puss när man står ute i vinterkylan påpälsad i vantar och mössa. Han i mössa, inte jag... vill ju inte sabba frisyren.😅 Han är grymt snygg i mössa... och utan...😉


Det känns nog mest lite snopet att det inte hände mer än sist. Men han sa att han vill ses igen. Jag får ha lite tålamod. Är det meningen så kommer det. Men det hade ju varit trevligt med en puss innan midsommar...! Jag tror att han är seriös, men som sagt, det lär visa sig. Jag fick inte riktigt igång charmoffensiven så hoppas på ett nytt tillfälle snart.😊 Det känns i alla fall skönt att "pratet" flyter på. Det är inte svårt att hitta samtalsämnen och vi frågar åt båda hållen, alltså att han frågar mig saker och jag frågar honom. 


& ärligt talat det gör det inte sämre att han är så jädra snygg.😍

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards