Alla inlägg den 19 september 2015

Av jagblirvi - 19 september 2015 23:06


För några dagar sen skrev jag till spanet + bror att jag kanske skulle till deras samhälle till helgen och undrade om de ville ta en öl. Jag skrev till båda för att vi har så kul ihop och för att det inte skulle bli lika stort som om jag hade frågat bara spanet. Inget svar. Jag förstår inte varför. De tycker om mig, jag tycker om dem. Vi har kul. Men ok, de är killar och vi tänker inte likadant. Så visst, de kunde inte eller kände inte för det och svarade inte. Jag kan köpa det. Det kommer dock en sak till.

Jag vaknade inatt med bultande hjärta och kände mig väldigt stressad (hur jobbveckan varit orkar jag inte ens gå in på... Men mycket stressdrömmar). Jag låg vaken länge innan jag somnade om bara för att ett par timmar senare vakna av att grannbarnen sprang maraton ovanför mitt huvud. När jag låg vaken på natten bestämde jag mig för att åka till kustsamhället oavsett bröderna eller inte. Jag behövde andas. Så idag på eftermiddagen åkte jag. Jag köpte lite mat och tog med mig till en klippa vid havet. När jag suttit där ett tag kände att jag ville ha någon form av respons så jag skickade ett meddelande till brodern och undrade om det var lugnt ikväll. Inget svar. Han kan i och för sig vara rätt seg på att svara, men ändå. Att spanet inte gillar chatten vet jag, men brodern och jag har ju skrivit en hel del där. Det krävdes en del mod för att fråga dem så det känns ju rätt trist att inte få någon respons alls. Jag försökte ta för mig lite mer än jag brukar, men det gick ju inget vidare! Men bättre att våga lite än tvärtom.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards