Alla inlägg den 6 september 2015

Av jagblirvi - 6 september 2015 13:32


Det blev en riktigt bra kväll. :) Vi satt på restaurangen när spanet och brodern plötsligt dök upp. Jag blev så himla glad! :) Men också jättenervös! Det har jag inte blivit förut, men det var väl det att jag kände att det här var sista chansen att kolla av honom för att se om jag ska våga bjuda ut honom. När jag gick fram till honom och brodern så verkade han glad att se mig. Vi stod och pratade själva en stund och det kändes väldigt avslappnat och det blev dessutom inte bara skoj och flams utan även lite mer "seriöst" prat. Mitt sällskap åkte hem tidigt så jag fortsatte kvällen med spanet + bror. En jätte, jättetrevlig kväll. :) Just nu känns det inte omöjligt att han säger ja till att ta en öl. Vi får se. Jag tycker så himla mycket om honom så jag hoppas att det här går vägen. Han är en väldigt fin kille.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards