Alla inlägg den 19 juli 2015

Av jagblirvi - 19 juli 2015 23:38


Nu har min semester börjat och det är härligt. Tack vare att jag är så trött så har jag inte behövt slösa nån tid på att varva ner i år. ;)

Jag är och hälsar på min kompis på kusten några dagar. Igår skulle vi ta en lugn utekväll och gå hem tidigt för vi var båda väldigt trötta. Istället blev det en ganska lång kväll och vi pratade med massa folk. Bland annat så pratade jag med mitt span. ;) Ja, trots alla goda föresatser och försök med skygglappar så kan jag inte låta bli att spana på den här killen. Snygg, trevlig, rolig och med tatueringar är det svårt att låta bli! :) Det var den roligaste kvällen jag har haft på väldigt länge och idag har jag känt mig så himla glad. & mer levande än jag gjort det senaste 1 1/2 året. Härligt!

Mina planer på IVF har inte ändrats, men jag orkar inte hålla min skyddsbarriär uppe. Jag VILL spana och kanske flirta lite. Jag saknar det. Så just nu lever jag i en liten sommarbubbla. IVF:en finns i bakhuvudet (det går nog inte en dag utan att jag tänker på det), men några få sommarveckor till vill jag bara få vara, leva i nuet och inte bekymra mig alltför mycket för det som ligger framför mig. Det kommer en tid när jag måste ta tag i saker och ta beslut. Men den tiden är inte nu.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards