Alla inlägg den 6 mars 2015

Av jagblirvi - 6 mars 2015 17:23


Igår fick jag veta att en person gått bort under väldigt tragiska omständigheter. Jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken eller förstått att hans liv slutade så här. Det är så fruktansvärt tragiskt och sorgligt och så många frågor. Jag sov egentligen ingenting inatt och idag har jag gått runt som i en dvala. Jag ser hans ansikte framför mig hela tiden.

Jag hade tänkt läsa på mer om IVF i helgen, men just nu kan jag inte koncentrera mig eller ens känna lusten efter att läsa.

Jag brukar ju för det mesta hålla mig till ämnet i bloggen, men i det här fallet känns det väldigt fel att låta bli att nämna nåt som är så sorgligt och som påverkar mig så.

Det är skönt med helg på alla sätt och vis och jag hoppas att ni får en riktigt fin helg!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards