Alla inlägg den 18 februari 2015

Av jagblirvi - 18 februari 2015 22:03

Om ni inte har sett programmet än och inte vill veta vad som händer: sluta läs!

Jag sitter och tittar på Biggest Loser och tårarna rinner. En av deltagarna berättade ikväll att hon är med för att gå ner i vikt för att hon ska kunna bli gravid. Bara det var gripande. Hon var väldigt målmedveten och såg framåt. Tyvärr gick hon ner minst och skulle få åka hem. Hon förstod ingenting över den lilla viktnedgången och det kändes väldigt sorgligt att hon skulle få åka. När hon packade kom en annan deltagare i hennes lag in och sa till henne att sluta packa. Han skulle åka hem istället för henne. Han är 29 och har två barn. Han vet vad barn betyder. Hon är 40 och har inga barn. Han åker hem för hennes skull. Det är så fint gjort. Så otroligt fint. Tårarna rinner för att han är en sån fin medmänniska och för att hon får chansen att fortsätta kämpa mot sitt mål.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards