Alla inlägg den 16 februari 2015

Av jagblirvi - 16 februari 2015 20:51


På hemvägen i fredags fick jag fruktansvärda kramper i magen. Jag tror att det berodde på att jag hade ätit dåligt under dagen så jag hade massa luft i magen. Det gjorde fruktansvärt ont och när jag körde hem visste jag knappt vart jag skulle ta vägen av smärta. Det jag tänkte var att det här inte var bra, det var ju meningen att jag skulle vara avslappnad! Men jag tog mig hem och när jag fick lägga mig ner släppte det lite. Tack och lov!

Efter alldeles för få timmars sömn vaknade jag tidigt på lördagen. Jag var ofantligt trött men det kändes skönt att ha gjort resan och att den gick så bra. :) Förutom hemvägen så var dagen väldigt smidig. Under lördagen och söndagen träffade jag och hjälpte till med passning av ett antal syskonbarn. Så det var en bra helg. Dock så känner jag att jag inte mår bra. Det krävs så lite för att jag ska känna att jag tippar över åt fel håll. Jag är väldigt stresskänslig och känslig överhuvudtaget. Därför försöker jag att ta det så lugnt det går på kvällarna. Måste slappna av!

Nu händer det ju inte så mycket. På sätt och vis är den här tiden rätt bra. Jag behöver inte vara rädd för tecken på att det har misslyckats och det är för tidigt för tecken som kan få mig att hoppas. Samtidigt är jag så klart lite otålig på att få veta. Men jag vill inte veta än. Jag orkar inte med mer besvikelse just nu. Jag vill få vara lyckligt ovetande några dagar till. Jag har en svag värk som säkert beror på ingreppet. Det är ju inte så konstigt att det känns.

Jag kommer nog inte att uppdatera så mycket de närmaste dagarna. Det är ju bara väntan nu. Vänta, vänta, vänta!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards