Alla inlägg den 12 februari 2015

Av jagblirvi - 12 februari 2015 18:38


Ja då bär det iväg imorgon igen. Insemination nr 8... Med tanke på hur stor betydelse tajmingen har och hur viktigt det är att man prickar ägglossningen så går verkligen försöken mot sitt slut. Möjligtvis att jag skulle kunna göra ett till. Men frågan är om det inte är bättre att gå över till IVF. Jag vill verkligen inte det av flera anledningar, men det är nog dags att på allvar börja överväga det.


Men innan jag ger upp inseminationerna så kanske jag ska göra ett försök till och inte ge upp det i förväg... ;) Kl 09.15 går färjan och jag kommer som vanligt hem vid 01 på natten. Jag ska vara på kliniken vid kl 14. Så ladda all positiv energi ni kan och skjutsa över den till mig imorgon. ;) 


Nu är det dags att packa ihop lite grejer för imorgon.


Åter igen: tack för stöd och tankar. Det är det som håller mig uppe och gör att jag orkar.


  


Av jagblirvi - 12 februari 2015 06:32


Precis som jag trodde igår kväll så är det dags att åka imorgon. Jag hade önskat att den hade kommit ikväll istället. Det hade känts bättre med tajmingen (som jag ändå inte vet nåt om...) Jag ska ringa kliniken nu på förmiddagen och hem och boka biljett på lunchen. :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards