Alla inlägg den 5 februari 2015

Av jagblirvi - 5 februari 2015 17:31


Idag ringde jag vårdcentralen igen för att kolla om de fått provsvaret på senaste TSH-provet. Medan hon tittade efter frågade hon om jag var med barn. Åh vad jag önskade att jag hade fått svara ja på den frågan... Provsvaret hade kommit och ett brev hade postats till mig igår. Hon kunde inte svara på vad provsvaret betydde. Väl hemma låg brevet i brevlådan och jag slet upp kuvertet. Nivån är bra!! Tack och lov! Jag ska nu fortsätta att ta samma dos. Det känns väldigt skönt.


Jag har fortfarande inte fått svar från Danmark. Men det spelar kanske inte så stor roll. Jag har ju redan bestämt mig för att göra ultraljudet på tisdag och låta det avgöra om jag ska åka eller inte.


Hela den här veckan har varit fruktansvärd. Jag har inte alls mått bra. Men en av stenarna på mina axlar föll i och med brevet idag. Så nu känns det bättre. Jag testade med äl-sticka imorse och än så länge ser det ut att vara flera dagar kvar till stegring. Jag kommer nog inte att testa imorgon utan vänta en dag eller två. Jag har inte så många test kvar så jag vill inte använda för många alltför tidigt.


Jag är otroligt glad över att det är fredag imorgon. Jobbet kan på sätt och vis vara en bra distraktion, men jag har liksom inte nog med energi för att orka koncentrera mig där. Så helgen är välkommen.


En annan sak... jag har lagt märke till att jag har många fler besökare på bloggen nu än tidigare. Det känns roligt och jag är glad och tacksam över att ni följer den!


  



Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards