Alla inlägg den 26 januari 2015

Av jagblirvi - 26 januari 2015 22:56


Hmmm... det kom lite blod nyss. Bara lite och det verkar ha gått över nu. För tillfället i alla fall. Jag är väldigt nervös nu. Det känns jobbigt att behöva mista hoppet så här tidigt. Men som jag har sagt förut, det är inte kört förrän det är kört. Det molvärker dock en hel del nu så jag tror nog ändå att mensen är på väg.

Av jagblirvi - 26 januari 2015 20:31


Jag har lite mensvärk. Typ. Det känns inte som nåt bra tecken... Ja, det kan vara gravtecken också. Men jag försöker hålla mig negativ till såna tankar. Jag orkar inte få några förhoppningar. Jag lutar åt att det misslyckades och jag försöker hålla kvar den tanken. Då blir jag hellre positivt överraskad om det skulle visa sig att jag har fel. Men visst sjutton finns det en gnutta hopp. Men ju närmare BIM jag kommer desto mindre vågar jag hoppas. När jag precis har gjort en insemination är det lättare att känna hopp. Det kan jag ju göra då utan att riskera att bli besviken.

Idag efter jobbet var jag och fikade hos en kompis och lille sonen. Han är så söt... :) Det var skönt att få prata och att bli charmad av sonen. Tack! Behövde detta!!


  

På vägen hem åkte jag och köpte tulpaner. Jag blir glad av tulpaner!


  

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards