Alla inlägg den 12 januari 2015

Av jagblirvi - 12 januari 2015 18:20


Till min stora förvåning fick jag en tid för ultraljud på onsdag! Det kostar tyvärr 500 kr, men hellre det än att eventuellt åka till Danmark i onödan.


Nu börjar jag känna av att ägglossningen är på väg. Jag började nästan undra lite så det känns bra att den är på gång. Nu har jag ätit sista tabletten Pergotime så det är bara att hålla tummarna!


Idag har jag en sån där ledsen dag. Det känns som att det inte finns några "gladceller" alls i kroppen. Jag vet inte riktigt varför. Det har ju inte hänt nåt eller så. Dessutom så känner jag att mitt halsonda, ledvärk och huvudvärk har ökat under dagen. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen. & absolut inte med tanke på att det snart (förhoppningsvis) är dags för insemination.


Nu ska jag maila kliniken i Danmark och skicka mina provsvar till dem. Sen ska jag vila!


Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards