Alla inlägg den 20 december 2014

Av jagblirvi - 20 december 2014 09:14


Igår hade vi lite fredagsmys och med var bl.a mina brorsbarn. 4,5-åringen är väldigt klok för sin ålder och säger mycket kloka saker på ett barns gulliga vis. :) Jag älskar alla mina syskonbarn (5 st!) lika mycket. Alla har mig hårt lindad runt varsitt finger. :) <3 Men det är ett speciellt band mellan mig och den störste. När vi satt och åt igår började han säga nåt, krånglade in sig lite, men fick sen fram "jag längtar tills du får en bebis". Gullungen, det gör jag med! Ni som vet vem han är förstår nog vad jag kände. Jag är partisk men han är otroligt söt med stora fina ögon och världens sötaste lilla näsa. En fin liten pojk på alla sätt! :) Han är van att se gravidmagar (sin mamma och fastrar) och verkar tänka en del på det. Han säger ofta att han måste bli lite större innan jag får min bebis. & så är det ju. :) <3

Jag har googlat lite snabbt på muskelknutor/myom. Det verkar inte vara nån fara så länge den inte växer. & det är rätt vanligt att man har ett eller flera. 30-50 % av kvinnorna har myom. Det KAN innebära komplikationer när man försöker bli gravid, under graviditeten och förlossningen, men det behöver inte vara så.

Nej, nu är det dags att ta tag i dagen. Snart är det jul!!!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards