Alla inlägg under oktober 2014

Av jagblirvi - 2 oktober 2014 12:46


Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag funderade på att ställa in Danmarksresan för att istället gå till läkaren. Jag har ju tagit ledigt från jobbet för att göra ett sjätte försök, inte för att gå till läkaren. Dessutom har jag ju tagit ledigt en hel vecka. & använda fem semesterdagar för att gå till läkaren ett par timmar känns ju rätt onödigt!


Så jag ringde och bokade om tiden. Jag får vänta till den 28 oktober, men det får gå. Hon som jag pratade med på vårdcentralen var så himla trevlig och gullig. Tänk vad ett par trevliga ord kan göra mycket för intrycket och känslan man får för ett ställe. Det kostar så lite men ger så mycket! :)


För nästan två veckor sen fick min minsta lillasyster en dotter. När jag fick se henne första gången så rann tårarna. Dels för att små bebisar är underbara... Dels för att jag är glad för hennes skull och dels för att jag vill så gärna, gärna, gärna uppleva detsamma. Min syster började också böla så vi var ju en himla syn. ;) Första gången satt jag och höll henne i två timmar och bara tittade på henne. Så underbar och söt och även en märklig känsla att det är min lilla lillasysters... Hon är ju så klart vuxen nu, men väldigt mycket lillasyster ändå. :)




Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards