Alla inlägg den 30 september 2014

Av jagblirvi - 30 september 2014 17:20


Hmm... Med posten idag fick jag ett brev från vårdcentralen som jag ska till i nästa vecka. Tiden på fredagen är ändrad till onsdagen. Det betyder att LH-stegringen måste komma senast på måndag så att jag kan åka på tisdag. Måndag är dag 12 så förhoppningsvis funkar det. Vad gör jag annars? Ställer in resan antar jag... Läkartiden har jag ju fått vänta på i över en månad. Synd att man inte kan skynda på ägglossningen lite... Fast lagom mycket då. :)


Tiden jag har fått är till en manlig gynekolog. Undrar om besöket innebär gynundersökning? Blä... Jag har aldrig haft en manlig gynekolog. Jag veeet att det är deras jobb och att de inte tänker som jag gör. Men ändå... Huh! Men ja, ja, får jag barn i slutändan är det värt allting så klart.

Av jagblirvi - 30 september 2014 11:36


Nu ska vi se om jag kan bli lite mer aktiv här igen. På fredag börjar jag att testa med ägglossningsstickor och förmodligen blir det en Danmarksresa någon gång mellan måndag-onsdag i nästa vecka. På fredagen är det sen dags för läkarbesök.

Jag har blandade känslor inför inseminationen. På ett sätt känns det bra att sätta igång igen. Samtidigt har jag minimalt med hopp inför att det ska lyckas. Det har ju inte lyckats förut liksom... Men, men, folk har ju lyckats förut!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards