Alla inlägg den 31 maj 2014

Av jagblirvi - 31 maj 2014 19:39


Testade för en stund sen och då visade den äntligen ett starkt streck. Så imorrn bitti åker jag! :) Tyvärr finns det inga biljetter kvar till den färjan jag brukar åka med hem. Men som tur är går det en färja ännu senare; kl 22.30 Jag kommer att vara hemma kl 3 på natten. Det får ju absolut vara värt det, men jag vet inte riktigt hur jag ska orka med det. Dels blir ju dan två timmar längre än de andra gångerna (då jag varit helt förbi av trötthet) och dels ska jag ju upp och jobba dan därpå. Även om jag kan börja lite senare måste jag ändå upp senast kl 7. Jag kommer att vara helt färdig!! Men som sagt, det får gå och förhoppningsvis får jag lön för mödan. :)

Jag vet inte än vilken tid insemineringen blir, men om jag inte får möjlighet att skriva det så får ni gärna hålla en tumme hela eftermiddagen. :)

Av jagblirvi - 31 maj 2014 09:27


Dag 12 idag och fortfarande ingen stregring. När jag testade igår kväll var strecket något starkare än tidigare så jag trodde att det var på gång. Men det ser så där ut... Jag känner minimalt i kroppen. Stegringen kan fortfarande komma, men jag är fundersam över vad det är med kroppen. Visst har det diffat på nån dag förut, men i stort sett har kroppen följt samma mönster. Det är bara att vänta och se...

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards