Alla inlägg den 24 april 2014

Av jagblirvi - 24 april 2014 19:05


Jag fick ett mms idag från en vän som fotat en artikel i Metro. Artikeln handlar om lyckliga ensamstående mammor och det är dessutom en kort intervju med en av dem. Intressant och peppande läsning! :)


Jag har de senaste dagarna känt mig krasslig och nu har jag nog blivit sjuk på riktigt. Ont i halsen, snorig, halvdöv p.g.a lock i öronen, huvudvärk och så lite feber tror jag. Jag har jobbat ändå men imorgon blir jag hemma som det verkar. Det är skit att vara sjuk så klart, MEN om jag ska hitta en fördel med det så är det att jag inte tänker lika mycket på om försöket lyckats eller inte. Orkar helt enkelt inte. Sen är allt relativt för det är klart att jag ägnar det en del tankeverksamhet varje dag ändå. ;) Men man får vara glad för det lilla! ;)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards