Alla inlägg den 12 april 2014

Av jagblirvi - 12 april 2014 23:02


En timme kvar sen är vi på fast mark igen. Hemma om ungefär två timmar. Det ska bli väldigt skönt att sova, jag är så trött så linserna vill inte vara kvar i ögonen...

Det har varit en väldigt bra dag. När jag ringde kliniken imorse fick jag veta att jag inte kunde komma dit förrän halv fem. Så mitt resesällskap och jag började med att spendera nån timme i Fredrikshamn och for sen vidare till Hobro. Jag fick (efter önskemål) samma donator som sist gång och fick titta på hans "bidrag" i ett mikroskop. De såg pigga ut! :)

Det har varit jätteskönt och avkopplande med sällskap. Det har inte varit fullt fokus på försöket utan mer en trevlig utflykt med en kompis. :)

Av jagblirvi - 12 april 2014 09:25


Igår kväll fick jag lite överraskande stegring så blev att snabbt ringa upp min kompis som skulle följa med och kolla om hon kunde ett par dagar tidigare istället! :) Det kunde hon. :)

Nu sitter vi på färjan, har ätit lite och sitter och pratar. Det är skönt med sällskap och idag är hon min turmaskot. :)

Inseminationen blir vid halv fem så tänk på mig då! :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards