Alla inlägg den 28 mars 2014

Av jagblirvi - 28 mars 2014 06:25


Jag misstänker att det är kört denna gången med... Ser tecken på att mensen är på gång. Det känns som ett stort j***a hån att jag har gått och känt och hoppats... Jag känner mig dum som trodde att det kanske hade lyckats. :(

Jag borde egentligen gå till bussen nu och åka till jobbet. Men när jag stod framför spegeln och skulle sminka mig började tårarna att rinna. Jag har nu suttit en stund och försökt googla mig fram till lite nya förhoppningar. Jag har alltså läst om tjejer som haft så här och ändå varit gravida. Men jag läser ju det jag vill läsa. :S De som inte var gravida vill jag inte läsa om. Trots selektiv läsning känner jag mig inte peppad, bara ledsen. Jag vill krypa ner under täcket igen och sova bort dagen. Men istället får jag rappa på nu och försöka hinna med nästa buss.

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards