Alla inlägg den 18 mars 2014

Av jagblirvi - 18 mars 2014 23:07


Jag har nästan en timmes båtresa kvar och sen lika långt hem... SEN ska jag sova! Herregud så trött jag är. Jag läser för att hålla mig vaken, men nu är snart boken utläst. :O

Jag fick en donator med toppenresultat den här gången. Men jag berättar mer om det i nästa inlägg. :)

Av jagblirvi - 18 mars 2014 09:48


Jag åkte hemifrån i god tid, men p.g.a en stor olycka på vägen satt jag fast i köer i en halvtimme. Jag trodde att jag skulle missa färjan för i långa stunder rörde vi oss inte alls. Efter en samtal till Stena Line angående hur viktigt det var att vara vid check in en halvtimme innan avfärd blev jag inte mycket lugnare. Men exakt en halvtimme innan färjan skulle gå checkade jag in. Puh!!!

Här på färjan blev jag för en stund sen vittne till hur en kvinna kräktes på golvet. Det var inte p.g.a sjösjuka kan jag säga... ;) Innan det blev upptorkat var det min utsikt en stund. Blä.

Åt andra hållet ser det ut så här:


Grått kan man säga... ;) Nu ska jag ägna mig åt min bok och äta lite. :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards