Alla inlägg den 15 mars 2014

Av jagblirvi - 15 mars 2014 19:56


Ja nu närmar det sig igen... Jag hoppas att det blir lagom att åka på onsdag, men det kan lika gärna bli tisdag eller torsdag. Eller nån annan dag... Imorse började jag testa med stickor. Imorgon ökar jag till två gånger om dagen. Det känns bra att det är dags igen!

Igår berättade jag för en till på jobbet. Nu tror jag inte att jag kommer att berätta för nån mer, i alla fall inte på jobbet. De jag har berättat för är noga utvalda och såna jag litar på och umgås med där. Personen jag berättade för igår är en kille och det var intressant att få en killes syn på det hela och hans frågor. Som alla andra reagerade han enbart väldigt positivt så jag får nog sluta fundera på folks reaktioner. :)

Idag har jag haft en riktig må bra-dag tillsammans med kompis. Vi har pratat i mängder, fikat, skrattat och pratat ännu mer. Dessutom bor hon vid havet och vid havet känner jag en otrolig frid. Där kan jag andas och rensa tankarna. Jag bjuder på en bild från min underbara dag. :)

Ha en trevlig helg!

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards