Alla inlägg den 12 mars 2014

Av jagblirvi - 12 mars 2014 21:22


Jag kom hem med en mycket irriterande huvudvärk efter en rätt jobbig dag på jobbet... Tittar i brevlådan och där ligger en kasse full med paket! Min första tanke var att nån måste lagt dem fel. Jag fyller ju inte eller nåt... :) Men sen fick jag se kortet och såg att det var från en vän (en av dem som fick veta i lördags). Jag blev alldeles tårögd för det var så fint skrivet! :') Spindeln på bilden är en turspindel, ljuset symboliserar hopp och värme och i asken ligger ett par örhängen i form av pusselbitar. Pusselbiten som saknas i mitt liv och som hon hoppas att jag finner i Danmark. :) Det värmde verkligen och även om huvudvärken inte försvann så känns den lite lättare att bära på! Tack!!!

Med allt det stöd, tankar och omtanke som jag får så borde jag få minst fyrlingar. Huu... ta i trä! ;) Ett barn blir bra. :)



Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards