Alla inlägg den 16 februari 2014

Av jagblirvi - 16 februari 2014 21:30


Ja inte kom provsvaren i fredags... Suck. Jag blir både trött och väldigt stressad. Jag måste ha dem senast på tisdag för att hinna skanna dem innan jag åker (de ska skannas och skickas till kliniken). Det blir till att ringa imorgon igen. Om de inte har postat dem kommer jag att hämta provsvaren hos dem istället. Eller snarare: en snäll syster kommer att åka och hämta dem om man får skicka bud.

Det känns jättespännande att det närmar sig, men innan jag fått provsvaren känns det bara stressigt och nervöst.

Tänk ändå att jag har kommit så här långt... :) I december planerade jag in en grej för tisdag i den här veckan. Då hade jag inte en tanke på att det kanske skulle kunna krocka med Danmark. & nu är det nästan dags! :)

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards