Alla inlägg den 13 februari 2014

Av jagblirvi - 13 februari 2014 20:51


Oj vilken dag!

Först och främst: efter att ha kollat mailen säkert 20 gånger så fick jag svar från kliniken. Provet behövs inte! Tack och lov!!!

Sen ringde jag vårdcentralen och där har det blivit nån miss så mina provsvar var ännu inte skickade till mig. De skulle ta tag i det nu. Kommer de inte imorgon så ringer jag på måndag igen!

På eftermiddagen var det akupunktur. Eftersom jag är den oroliga sorten så oroade jag mig först för att jag inte skulle hitta dit (han finns alltså i en annan stad). Väl på plats började jag oroa mig för behandlingen. & det var inte nålarna jag var nervös för, jag har klarat av värre nålar när jag har tatuerat mig. ;) Nej, det var själva hans behandlingsmetod som jag var nervös för. Det är svårt att förklara, men han tar sig liksom innanför din hud, ditt skal, ditt försvar. Det är närgånget, men tack vare att han är så otroligt proffsig så blir det inte obehagligt utan mer bara lite märkligt... :) Jag hade, och har, en skön känsla i kroppen efteråt. Jag är en känslig person och samlar på mig mycket i kroppen. Jag har magkatarr bl.a som en följd av det och stress. När han tryckte på övre delen av magen gjorde det ont de första gångerna. Men efter hans knackningar (för att arbeta bort jobbiga och sorgliga minnen) så gjorde det inte ont längre och det gör det inte nu heller. Jag ska tillbaka nästa torsdag och förhoppningsvis bli reparerad ännu mer. :)

Ostmackorna då? Vad har de med saken att göra? Jo, enligt honom ska jag undvika ost, kaffe och vin. Kaffe dricker jag minimalt av nu gör tiden och jag tar ett glas vin ytterst sällan. Men OST!! Jag älskar ost! När jag äter en macka är det alltid ost jag har på. Attans... Men eftersom det inte är bra för min kropp så får det hädanefter bli nåt som jag bara äter ibland... Hmmm...

Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards