Alla inlägg den 12 februari 2014

Av jagblirvi - 12 februari 2014 19:43


Jag läste igenom det formulär från kliniken som jag ska fylla i. Jag blev alldeles kall. Där står det ytterligare ett prov som man ska fylla i resultatet positivt eller negativt på. & jag har inte tagit det provet!! Jag tog de prov som står med i det informationsmaterial som de mailade till mig. Där står det här provet inte med... Jag har kollat igenom frågeformuläret snabbt förut, men nu önskar jag ju att jag hade läst noggrannare... F-n också om jag måste ta det, då kan jag ju inte åka nu. :( Jag har mailat kliniken nu med den frågan och ett gäng andra frågor och hoppas att de svarar snabbt.


Provsvaren som skulle skickas till mig i måndags har fortfarande inte kommit fram så jag måste ringa och efterlysa dem. :(


Ett positivt besked har jag i alla fall fått idag och det är att jag inte behöver ha en utskriven biljett till Danmarksfärjan. Jag har ingen skrivare och eftersom jag förmodligen kommer att boka biljett samma morgon som jag åker så hade jag haft svårt att fixa en utskrift. Så det var ju bra! :)


Imorgon är det dags för akupunktur, Huu, nervös som sjutton, men det ska nog gå bra...




Presentation

Jag är en singeltjej vars högsta dröm är att bli mamma. Det är meningen med livet. År 2014 började mina försök att göra det till verklighet genom att åka till en klinik i Danmark. Här får ni följa min resa...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards